You make me smile, please stay for a while

Sjukt bra dag! Lite extraglad ännu eftersom det är fredagen den 13e men allt idag har gått skitbra! Vet inte egentligen ens varför jag känner mej såhärpass lycklig, men så är det! Var i skolan, vanlig lame dag, men endå på nåt sätt nice. Sen efteråt for vi alltså till stan med Mimmi, Elias och Felix. Var jätteroligt! Hittade superfina kläder till båda pojkarna och så hittade jag själv åt mig en Cheap monday top på rea +underkläder från Gina :) wheew! Mest var det bara roligt att vara med kompisarna nog. Hade igen gått en lång tid sen jag varit med Elias (utom på fester) och med Felix har jag typ inte ens varit nånsin :). Och förstås alltid lika roligt med Mimmi! Är bara så GLAD och lycklig över dom vännerna som jag har, påriktit guldvärda +mer! Så träffade vi också lite andra vänner på stan som ringde och ville ses, så nice :). Tog några bilder idag och tidigare under veckan, men är nu på ipad så gör det sen senare via dator! +passar sen på att "låna" lite bilder från Mimmi med ;) för hon var liksom den lite aktivare av oss med fotandet vill jag påstå. Funderar också på att göra ett inlägg om mina vänner (blev på nåt sätt inspirerad idag) , vad tycks? Tror nog det blir av, och speciellt om ni tycker det! Idag på kvällen eller imorgon så kommentera vad ni tycker! Tillbaka till min shopping idag då. Måste gå tillbaks till stan typ under kommande vecka och köpa jeans. Blev inte av idag så... Tänker annars ha cheap monday toppen på imorgon när Mimmi har fest ;) men vi hörs snart puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0