We must free up these tired souls before the sadness kills us both

Sååå. 1.1.2012! Jag hade verkligen roligt igår! Vi sågs på stan och så åkte vi till Mellungsby! Var hos Jessicas kompis och sen typ halv 9 (???) for vi bort därifrån via stan till Ninni:)! Egentligen mycket bättre att vi bestämde oss att komma dit för då var det närmare väg hem osv, och det är annars också en trevligare plats tycker jag! Det var mysigt med alla bästa mänskorna osv:). Och så lite före tolvslaget gick vi ut och såg på raketerna och räknade ner :)! Gick hem lite före halv2 med Mimmi som kom övernatten till oss! Idag har vi bara suttit på soffan och sett på tv och filmer. Lite krabbis-style you know, fast vi inte ens hade krabbis! Awesome. Iallafall, nu hoppas jag bara på ett bättre 2012 än vad 2011 var :)!
Tog lite bilder i början av kvällen igår, sen var jag förstås så dum att jag glömde ta kameran med inför tolvslaget när vi gick ut! Skulle ha fått en massa fina bilder ju :(. Nåja men sätter hit dom några bilderna jag fick iallafall!
eftermiddan vid kampen medan vi väntade på resten av sällskapet
supervackra Jessica i sjukt snygg klänning!
mina söta tjejer! fr.v. Bebban, Mimmi, Minéa och Corinne
vackra! Jessica och Corinne
sötasöta Elias och Ken
snygg Felix
Jag och Bebban. Kolla min nyårssmink (;. Felix sa att jag såg ut som Sly.. wow thanks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0