Somliga ljus brinner aldrig ut

Heej! Jag vet, har inte bloggat på hela dagen, sorry! Har egentligen inte ens haft nåt att göra men har bara inte blivit av. Välbehövd paus? Fan vet jag men tillbaka ordentligt imorgon iallafall! Läste lite på peter08:as blogg precis, o fick sånt intresse att börja jobba mer på bloggen! Får se vad jag hittar på. Ny header är iallafall nåt jag definitivt skall fixa!! Gud jag blir så trött på den jag har nu, tycker bilderna där är skitfula, plus skulle bara vela ha en bild där. Nämen får väl ta och fixa det denhär månaden iallafall. Nu måste jag åtminstone börja sova. Har tandläkare imorgon kl 8.50! Alltså I swear min tandläkare gav tid på jullovet bara för att hon var arg på mig förra gången, för att fittas liksom. Aanyways är lite smått nervös över att gå dit, som tur har jag inte den bitchiga tanten iallafall. Blir en sur gubbe istället, men whatever. Sen vid 12 kommer Jessica och Mimmi till mig och vi ska ha o.c-marathon ;) haha. Nejmen en marathon blir det kanske inte helt, skall nämligen åka till pappa vid femtiden. Jep, några dagar utan bloggen, aw :(. Men imorgon bloggar jag definitivt iallafall en gång, kanske 2. Och ordentligt denna gång, inte nåt ipad-crap som nu! Hörs imorgon peeps, söta drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0