Nothing I have is truly mine

Skittråkig dag idag. Skola 8.15-14.55. Visste ju förstås inte att vi börjar redan 8.15 så när jag blev informerad om saken fick jag skitbråttom. Sminkade på 1 min (no kidding och nej överdriver inte) och åt några skedar av mitt morgonmål, mer hann jag inte med så måste jag fara. Så har jag gått med äcklig hussa-stank på mej hela dagen för hade alltså hussa första timmen och vi gjorde typ iransk(?) köttgryta. Fyfän. Iallafall nu har jag ca. 30min på mig o sen skall jag fara iväg, har flöjttimme klockan 6. Fuuuck. Orkar inte, är så supertrött! Nåja men måste ju.


Hade för typ 2 år sen sån period att jag inte alls orkade gå dit. Okej så har jag fortfarande, men alltså då var jag borta ungefär varje gång som jag skulle komma tillbaka till mamma efteråt. Textade alltid till läraren att jag inte kan komma, gick runt på stan i så många timmar som hela allt tar, ringde till pappa och fejkade att jag var i bussen. Fattar egentligen inte ens varför. Är ju i princip valfritt eftersom det är fritidsintresse, men ja. Nu har jag inte skolkat en ända gång, har t.o.m gått dit fast jag varit lite sjuk för jag vill verkligen inte missa nåt nu när jag har examen coming up.

Woow very intresting information, varsågod:D. Nå vi hörs senare! pöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0