Maybe I should leave to help you see

Hej! Idag har jag vaknat vid halv1 tiden. Verkligen skit dygnsrytm, går och sova vid 3-4 tiden och vaknar dendär tiden... Fattar inte hur jag kommer orka upp iövermorgon, då jag har tandläkare kl9. Plus dom kommer vara sura där så är inte precis nånting man ens vill stiga upp för. Idag har jag inte tänkt göra så mycket faktiskt. Har bara tänkt vara hemma, zumba, spela gitarr, spela flöjt, vara med mamma osv. Och INTE missa Glee igen! :D Så blir igen en sånhän tråkig hemmadag. Nejmen alltså påriktigt tycker jag att det är skönt ibland, man behöver lite egen tid. Och så vet jag ju dessutom redan att jag kommer vara i farten resten av veckan så. Nu blev dethär ett sånhänt tråkigt inlägg, men sitter fortfarande i pyjamas så har ingen lust att sätta hit någå foton :D vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0