It was me who drove us right to the ground

Så första dagen skola. Int helt total fml-mode på men bra känns det inte heller. Har i princip träffat nästan alla som jag velat träffa under jullovet så är inte sådär wippiie jag får se mina kompisar! Men kanske ändå lite :p. Vet inte jag e confused:D. Iallafall så blir det tråkiga ämnen idag, så det lilla av entusiasm som jag faktiskt har kommer nog fara right out the window senast på andra lektionen (fysik...) . Sen efter skolan ska jag vara med Bebban en stund, o så tror jag att jag kommer hem och gör typ eventuella skolarbeten? Och zumbaaa eller nåt annat sånt! Vi hörs:)
som smink bara mascara och ögonbrynspenna, konstigt eftersom jag alltid brukar laga mig så mycket efter loven?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0