I'll never let you sweep me off my feet

Helt vanlig dag (haha varför kom jag att tänka på Ulrik Munther LOL). Iallafall, var i skolan, var en ganska okej dag eftersom ämnena var helt chill. Fick höra tyskalärarens psykoskämt om att sätta babysar i en mixer? Ok....:D   Sen efter skolan for jag och Bebban till stan! Gick och äta och sen gick vi till weekday. Bebban skulle ha byxor och jag tänkte kolla lite också eftersom jag också behöver nya jeans. Så köpte hon Cheap Monday jeans till helt galet billigt pris! Så alla i Helsingfors, om ni behöver nya byxor, rusa till weekday! Där är också weekdays Thursday-jeans på sjuklig rea! Måste själv köpa ett par jeans när vi far till stan på fredan med Mimmi, Elias och Felix. Får bli ett par Cheap Monday tror jag, svarta I think. Har varit i behov av svarta jeans helt sjukt länge nu men inte orkat köpa:D. Men nu har jag ju perfekta chansen. Behöver ju inte ens tänka att dom måste vara helt perfekta på eftersom dom är så billiga, haha.
Nu tänkte jag bara ta det lungt, borde väl göra ett föredrag men vadfan inte hinner jag mer. + läraren har redan gett mig anmärkning för att jag inte gjorde det så vet inte ens om jag måste göra det mer. Missade btw min tandläkare idag så måste få det fixat på nåt sätt. Fan vad jag hatar att gå där. Som tur får jag slut på denhär jävla tandläkarrutinen när jag går dit och säger att jag vill sluta min treatment med tandställningen. För jag använder verkligen inte den. Och har inget speciellt komplex för mina tänder heller så dom stör ju inte på nåt vis. Whatever får sköta det nån dag. Vi hörs imorgon PUSS
Idag hade jag på mig skjorta från Monki, blåa jeans från H&M och tröja från Aeropostale.















svarta eller mörkblåa?..... eller båda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0