I braved a hundred storms to leave you

Lyssnar igen på Adele. Och fan jag dör av hennes talents. Det sjukaste för mig är att det är hennes egna texter. Och att hon själv säger att "det är bara ett sätt att uttrycka sig själv, texterna bara kommer". VAFAN. Someone give me that gift please? HÄR hittar ni Turning tables, typ min personliga favorit. Kan relatera (säger man så?) till vad hon sjunger osv. Och nej jag vet inte hur man sätter int youtubevideon hit, don't judge me:D! Jag är skit på teknik, men lovar att ta reda på hur det hår till nån dag inom en snar framtid!
Iallafall idag har jag alltså bara spelat gitarr och sett på tv. Fuck social life. Haha nej men iallafall sån har min dag varit. Snart kommer min syster tillbaks utifrån, hon är ute med hunden, och sen ska vi zumbaaa! Fun.
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0