All those times remind you of what you can't do.

Tänkte sätta in lite bilder på mig från året 2011. Kan vara att där finns nåt från 2010 också? Not sure. Iallafall here it goes guys:
2010? stafettkarneval. kolla brynen, wtf is up with that? har ju nästan inga ._.
2010-11 not sure
våren 2011
konffisläger sommaren 2011
also skriba 2011
lägerskola september 2011 haha
jag och Cia i nån månad nu på hösten 2011, november?
julfest december 2011
nyår 2011:)
Vilken tycker du var bäst? Jag tycker det är ganska bra nu, 2010 var jag verkligen missnöjd, och är fortfarande, gud så jag såg ut....!
Passar också på att tipsa om en sång, ganska gammal, Alissa Moreno - Wildfires . Tycker speciellt om den när jag är på dåligt humör, ledsen osv för den är såndän mjuk och lugn. Iallafall kolla här om du vill höra sången!... och jo jag är seriös med att jag valde en video som nån har gjort om lauren&jason från The hills. Tyckte det passade bara :p.
Vi hörs senare, puss ♥

Kommentarer
Postat av: -

Kanske du kunde göra ögonbrynen lite tunnare ? Men skitsöt :)

2012-01-09 @ 19:38:19
Postat av: Klaaaraaa

- : haha jo har tänkt på det nog, så vi får se! tacktack:)

2012-01-10 @ 14:29:41
URL: http://klaaaraaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0